Kayıt işlemi başarıyla tamamlanmıştır!
Lütfen 'a gönderilen e-postadaki bağlantıya tıklayın
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Arjantin'deki ABD yanlısı yönetim, Russia Today'in yayınını askıya aldı

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyRT
RT - Sputnik Türkiye
Abone ol
Rusya'nın İngilizce yayın yapan kanalı Russia Today'in (RT) yayını Arjantin'de askıya alındı. Karara tepki gösteren Aleksey Puşkov, kısa süre önce göreve gelen ABD yanlısı yönetime dikkat çekti.

Eski Arjantin Devlet Başkanı Cristina Fernandez de Kirchner - Sputnik Türkiye
Arjantin'in eski lideri Kirchner: Hapse atabilirler ama susturamazlar
RT, Arjantin'de Ekim 2014'te Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ve dönemin Arjantin Devlet Başkanı Cristina Fernandez de Kirchner'in katıldığı video-konferansla yayın hayatına başlamıştı.

Arjantin'in radyo ve televizyon kurumu tarafından yayını askıya alınan RT'nin, sadece ücretsiz ulusal yayın ağında yasaklandığı, kanalın kablolu televizyon sistemi üzerinden yayınına devam edeceği belirtildi.

'ABD YANLISI BAŞKAN GÖREVE GELİR GELMEZ…'

Rusya Devlet Duması Dış İlişkiler Komitesi Başkanı Aleksey Puşkov, Arjantin'in RT kararını değerlendirdi. Twitter hesabından açıklama yapan Puşkov, "ABD yardakçısı, Arjantin'in yeni devlet başkanı olur olmaz, Russia Today'i ulusal yayından çıkarma kararı aldılar" mesajını paylaştı.

​Arjantin Devlet Başkanı Mauricio Macri, 10 Aralık 2015'te göreve başlamıştı.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала