09:21 24 Ekim 2018
Canlı Yayın
    Donald Trump eşiyle birlikte Columbus/Ohio'daki çocuk hastanesini ziyaret edip çocuklarla kaynaştı.

    Trump'ın eski hizmetçisinden çocuğu olduğu iddiası yeniden gündeme geldi

    © REUTERS / Leah Millis
    ABD
    URL'yi kısaltın
    0 10

    CNN, ABD Başkanı Donald Trump'ın 1980'lerde hizmetçisiyle yaşadığı ilişkiden bir çocuğu olduğu iddiasını ortaya atan eski kapıcısı Dio Sajudin'in bildiklerini The National Enquirer dergisine para karşılığı sattığı anlaşmadan artık muaf olduğunu duyurdu.

    Dio Sajudin'in avukatı Marc Held, müvekkilinin daha önce The National Enquirer dergisi ile yaptığı anlaşmadan dolayı iddia hakkında kimseye konuşamadığını, ancak artık anlaşmadan muaf olduğu için konuşmakta özgür olduğunu söyledi.

    Held'e göre, American Media Inc. (AMI) ile görüşülerek sözleşme iki taraflı iptal edildi.

    CNN'in, sözleşmenin kopyası olduğu iddiasıyla yayımladığı belgede, AMI'ın bilgileri yayınlaması durumunda kaynağa 30 bin dolar ödeneceği ve sözleşmenin süresiz geçerli olacağı maddeleri bulunuyor.

    CNN'in ilk olarak nisan ayında gündeme getirdiği habere göre, Sajudin, sözkonusu ilişkiyle ilgili bildiği şeyler olduğu, Trump World Tower'da çalıştığı dönemde, Trump'ın eski oda hizmetçisiyle ilişkisi ve çocukları olduğu konusunda konuşmaması yönünde uyarıldığı iddiasındaydı.

    Trump'a yakın The National Enquirer dergisi para karşılığı bu iddiayı yayınlama hakkını aldığına dair Sajudin ile bir anlaşma yapmış ama daha sonrs yayımlamayarak Sajudin'i susturmuş olmuştu.

    Etiketler:
    American Media Inc. (AMI), The National Enquirer, CNN, Marc Held, Dio Sajudin, Donald Trump, ABD
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın