19:51 19 Eylül 2017
Ankara+ 16°C
İstanbul+ 28°C
Canlı Yayın
    Sputnik

    Lübnan kanalından Sputnik ve RT'ye destek

    Sputnik
    Avrupa
    URL'yi kısaltın
    0 9930

    Lübnan merkezli El Mayadin televizyonu çalışanları, AP'de dün kabul edilen ve Sputnik ile Russia Today'in (RT) de aralarında bulunduğu Rus medyasına karşı politika geliştirilmesini öngören karardan rahatsızlık duydu.

    Rossiya Segodnya Uluslararası Haber Ajansı Genel Müdürü Dmitriy Kiselev'in programına katılan El Mayadin TV Başkanı Hasan Ben Jeddou, tasarıyı destekleyen parlamenterlerin Rus basınının uluslararası kamuoyu üzerindeki pozitif nüfuzunu kabullenemediğini vurguladı.

    Jeddou, "El Mayadin çalışanları, AP'nin kararını derin bir üzüntüyle karşıladı. Ancak kararı alan 'propaganda makinesi' patinaj yapmaya başlıyor. Zira bu makinenin hitap ettiği bireyler, ülkelerindeki siyasi elitlere olan güvenini her geçen gün kaybediyor" ifadelerini kullandı.

    AP, RT ve Sputnik'e karşı konulması için politika geliştirilmesini öngören karar tasarısını onaylamıştı.

    AP'de bugün yapılan oylamaya katılan 691 parlamenterden 304'ü tasarıya destek vermişti. 179 parlamenter tasarı için 'hayır' oyu kullanırken, 208'i çekimser kalmıştı.

     

    İlgili konular:

    'AP'nin Sputnik ve RT karşıtı kararı kabul edilemez'
    Suriye, Mısır ve Lübnanlı gazeteciler, Sputnik'e sahip çıktı
    TGS'den AP'nin Sputnik karşıtı tasarısına tepki: Açık bir sansür uygulaması
    Etiketler:
    Rusya-AB ilişkileri, Rus basını, AP, RT, Sputnik, Rossiya Segodnya Uluslararası Haber Ajansı, El Mayadin, Hasan Ben Jeddou, Dmitriy Kiselev, AB, Rusya
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın