14:15 20 Eylül 2020
Canlı Yayın
    Avrupa
    URL'yi kısaltın
    0 135
    Abone ol

    Belarus’ta gözaltına alınan ‘Nastoyaşeye Vremya’ televizyonu muhabirleri Ukrayna’ya sınır dışı edildi.

    Belarus’ta gözaltına alınan ‘Radio Liberty’ ve ‘Amerika’nın Sesi’nin (VOA) ortak projesi olan ve ABD Kongresi tarafından finanse edilen ‘Nastoyaşeye Vremya’ televizyonu muhabirleri sınır dışı edildi.

    Ukrayna İçişleri Bakanlığı basın servisinden yapılan açıklamada, “Belarus’taki Ukrayna Büyükelçiliği’nin verdiği bilgiye göre, Minsk’te gözaltına alınan iki Ukrayna vatandaşı gazeteci, saat 23.40’ta Mins-Odessa seferini yapan uçakla Ukrayna’ya sınır dışı edildi” denildi.   

    Daha önce, Belarus İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Olga Çemodanova, Sputnik’e verdiği demeçte, ‘Nastoyaşeye Vremya' televizyonunun üç muhabirinin Belarus Dışişleri Bakanlığı'ndan gerekli akreditasyonu almadıkları gerekçesiyle gözaltına alındıklarını belirtmişti.

    ‘Nastoyaşeye Vremya' televizyonu ikisi Ukrayna, biri Rus vatandaşı olan üç muhabirinin Minsk’teki bir otelde gözaltına alındıklarını duyurmuştu.

    Amerika'nın Sesi’nin katılımıyla Radio Liberty tarafından kurulan ‘Nastoyaşeye Vremya’ televizyon kanalı, ABD Kongresi tarafından finanse ediliyor. Kanal, Rusya’da yabancı ajan olarak kabul ediliyor.

    İlgili konular:

    Belarus Devlet Başkanı Lukaşenko: Koronavirüs bana kasıtlı olarak bulaştırıldı
    Etiketler:
    Minsk, ABD Kongresi, ABD, Amerika'nın Sesi, Radio Liberty, Nastoyaşeye Vremya, Televizyon, Muhabir, Belarus
    Topluluk kurallarıTartışma
    Sputnik hesabınızla yorum yapınFacebook hesabınızla yorum yapın