22:47 24 Haziran 2021
Canlı Yayın
    Rusya
    URL'yi kısaltın
    0 42
    Abone ol

    Rossiya Segodya, Russia Today (RT) ve Sputnik'in Genel Yayın Yönetmeni Margarita Simonyan, Washington Ortadoğu Politikası Enstitüsü'nün RT'yle mücadele etme çağrısından sonra, kanalın çalışmalarını yorumladı.

    Enstitünün, RT'nin Arapça bölümünün çalışmalarını analiz ettiğini ve izleyicilerinin giderek artmasıyla ilgili endişelerini dile getirdiği bir rapor hazırladığını belirten Simonyan, "Alexa verilerine göre, RT Arapça sitesi Arap dünyasında inanılmaz derecede popüler. Bir çok sefer Al Jazeera ve Al Arabiya kanallarının sitelerini geride bırakıyor" dedi.

    Raporda, RT'nin Suriye ile ilgili makaleleri için "Kısa ve anlaşılır, Suriye'de neler olup bittiğini farklı açılardan tam olarak aktarabilmek için Agence France-Presse'den Rus Savunma Bakanlığı'na kadar birçok kaynağa dayalı" deniliyor.

    Simonyan Telegram'daki hesabından "Washington Enstitüsü'nün çıkardığı sonuç: Biz Arap gençliği arasında çok popüleriz, çünkü müthiş çalışıyoruz ve bu yüzden bizimle mücadele edilmeli" diye yazdı.

    İlgili konular:

    Simonyan: Paris’teki protestoları takip eden RT’nin çekim ekibi yaralandı
    Simonyan: Sputnik'in partnerinin ABD Adalet Bakanlığı'na açtığı davanın takipçisi olacağız
    Simonyan'dan, ABD’nin ‘RT ve Sputnik’ten uzak durun’ uyarısına ironik cevap: Yoksa başka bir şey okuyamazsınız
    Simonyan: BBC, benimle yaptığı röportajı çarpıttı
    İngiliz savcıların Skripal olayı şüphelileri, Simonyan'a konuştu
    Etiketler:
    Washington Ortadoğu Politikası Enstitüsü, Sputnik, RT, Margarita Simonyan
    Topluluk kurallarıTartışma
    Sputnik hesabınızla yorum yapınFacebook hesabınızla yorum yapın