07:35 23 Eylül 2020
Canlı Yayın
    Türkiye
    URL'yi kısaltın
    0 1575
    Abone ol

    Anıtkabir'deki 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamalarını ekranlarına taşıyan ve devlet erkanının Anıtkabir'i ziyaretinin haberini veren Akit Tv, "Devletin zirvesi Anırkabir'de" olarak verdi.

    30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamaları sebebiyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve devlet erkanı Anıtkabir'i ziyaret etti. Anıtkabir'de yapılan tören televizyonlardan canlı olarak yayınlandı. Bu sırada devlet erkanının Anıtkabir'i ziyaretinin haberini veren Akit TV ise haberi, 'Devletin zirvesi Anırkabir'de' olarak verdi.

    Sosyal medyada Akit TV’ye tepki yağdı.

    Eski CHP Milletvekili Barış Yarkadaş da Twitter hesabından Akit Tv'yi eleştirdi Yarkadaş şunları söyledi:

    “Yine AKİT TV!

    Yine terbiyesizlik!

    Yine ahlaksızlık!

    ANITKABİR'i ANI-R-KABİR diye yazmak; nasıl bir düşmanlıktır!

    Bu ülke, bu vatan ve Atatürk'ten bu kadar çok mu nefret ediyorsunuz!

    Aslında şaşırmıyorum; ne de olsa ‘Keşke Yunan galip gelseydi’ diyenlerin torunlarısınız!”

    'KJ hatası'

    Skandala ilişkin daha sonra haber bülteninde açıklama yapan Akit Tv, olayda bir kasıtın bulunmadığını, tamamen bir KJ hatası yaşandığını öne sürdü.

    Etiketler:
    Anıtkabir, açıklama, Hata, Akit TV
    Topluluk kurallarıTartışma
    Sputnik hesabınızla yorum yapınFacebook hesabınızla yorum yapın