00:02 16 Kasım 2019
Canlı Yayın
    Yumurta

    İnternette bulduğu tarifle pişirdiği yumurta neredeyse kör ediyordu

    © REUTERS / Francois Lenoir
    Yaşam
    URL'yi kısaltın
    0 06
    Abone ol

    İngiltere’de bir kadın, internette bulduğu tarifle pişirmeye çalıştığı yumurta yüzünden neredeyse kör oluyordu.

    The Sun’ın aktardığına göre, Worcestershire bölgesindeki Redditch kentinde yaşayan 22 yaşındaki Bethany Rosser’in internette bulduğu tarifte, yumurtanın önce tuzlu suda bekletilmesi, ardından mikrodalga fırında pişirilmesi tavsiye ediliyordu. Tuzlu suyun yumurta kabuğunun patlamasına izin vermeyeceği iddia ediliyordu.

    Rosser, “Tarife göre, yumurtanın 6 ilâ 8 dakika arasında pişirilmesi gerekiyordu. Ne olur ne olmaz 6 dakika sonra çıkardım” dedi.

    Genç kadın, mikrodalga fırını açında yumurta patladı.

    Yüzü yanan Rosser, hemen yardım çağırdı. Yüzünde ciddi yanıklar oluşan kadının sağ gözü şimdi kötü görüyor.

    Doktorlar, genç kadının yeniden eskisi gibi görebileceğine garanti vermiyor.

    Rosser, yaşadığını, hayatının en kötü ve en korkunç günü olarak nitelendirdi.

    İlgili konular:

    Irak almadı, yumurta yüzde 50 ucuzladı
    'Yumurta Çocuk' kendisi için toplanan parayı Christchurch mağdurlarına bağışladı
    Irak’la yumurta krizi: 17 milyon tavuk kesildi, 1 milyonu telef edildi
    Etiketler:
    Körlük, Internet, İngiltere
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın