06:39 17 Kasım 2018
Canlı Yayın
    RT

    Arjantin'deki ABD yanlısı yönetim, Russia Today'in yayınını askıya aldı

    © Sputnik / Mikhail Voskresenskiy
    Güney Amerika
    URL'yi kısaltın
    0 23

    Rusya'nın İngilizce yayın yapan kanalı Russia Today'in (RT) yayını Arjantin'de askıya alındı. Karara tepki gösteren Aleksey Puşkov, kısa süre önce göreve gelen ABD yanlısı yönetime dikkat çekti.

    RT, Arjantin'de Ekim 2014'te Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ve dönemin Arjantin Devlet Başkanı Cristina Fernandez de Kirchner'in katıldığı video-konferansla yayın hayatına başlamıştı.

    Arjantin'in radyo ve televizyon kurumu tarafından yayını askıya alınan RT'nin, sadece ücretsiz ulusal yayın ağında yasaklandığı, kanalın kablolu televizyon sistemi üzerinden yayınına devam edeceği belirtildi.

    'ABD YANLISI BAŞKAN GÖREVE GELİR GELMEZ…'

    Rusya Devlet Duması Dış İlişkiler Komitesi Başkanı Aleksey Puşkov, Arjantin'in RT kararını değerlendirdi. Twitter hesabından açıklama yapan Puşkov, "ABD yardakçısı, Arjantin'in yeni devlet başkanı olur olmaz, Russia Today'i ulusal yayından çıkarma kararı aldılar" mesajını paylaştı.

    ​Arjantin Devlet Başkanı Mauricio Macri, 10 Aralık 2015'te göreve başlamıştı.

    İlgili konular:

    Paris'teki protestoları takip eden RT muhabiri saldırıya uğradı
    RT'ye 'internet Oscarları'ndan' ilk ödül
    RT, internetin Oscar'ı Webby ödüllerinde finale kaldı
    Dünyanın gözü RT'de
    RT, CNN'i geride bıraktı
    Etiketler:
    RT, Mauricio Macri, Aleksey Puşkov, Cristina Fernandez de Kirchner, Vladimir Putin, Arjantin
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın