Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

ABD televizyonu, ‘yanlışlıkla’ RT yayını yaptı

© Sputnik / Fotoğraf bankasına girRussia Today (RT)
Russia Today (RT) - Sputnik Türkiye
Abone olTelegram
ABD’de yayın yapan C-SPAN televizyonunda Kongre’den bir oturum yerine, 10 dakika boyunca ABD’li seçmenleri etkilemekle suçlanan Russia Today’in (RT) yayını yapıldı.

C-SPAN, Kongre’deki bir oturumu canlı olarak yayınlarken, program aniden kesildi ve araya RT yayını girdi. İzleyiciler ABD Temsilciler Meclisi Üyesi Maxine Waters’ın konuşmasını dinlerken yayının kesilmesiyle 10 dakika boyunca RT’yi izledi.

Yayın operatörünün bir anlık hatayla yanlış düğmeye basmasından kaynaklı gibi görülen bu olayla ilgili kanal yönetiminden yapılan açıklamada “RT sürekli gözlemlediğimiz ağlardan biri. Bu durum sinyal akışı yönlendirmesiyle ilgili bir durum. Konu inceleniyor” ifadeleri kullanıldı.

ABD’DEKİ ‘RUSYA HİSTERİSİNİ’ KÖRÜKLEDİ

Bu olay Washington yönetiminin, RT’nin ABD’li seçmenleri etkilediği yönündeki histeriyi de tetikledi. Sosyal medyada komplo teorileri baş gösterirken, Rusya’nın ABD’de kontrolü ‘ele geçirme’ çalışmalarına devam ettiği öne sürüldü.

Sebastian Delmont isimli bir Twitter kullanıcısı “Trump C-SPAN’ı RT’ye bağışlayacak” ifadelerini kullandı.

Bir başka kullanıcı da “RT, C-SPAN’ı ele geçirmeden önce en azından Trump’ın yeminini bekleyecek kadar terbiyeli olabilirdi” mesajını paylaştı.

Öte yandan bu durum yalnızca kanalın yayınını internet üzerinden takip edenleri etkiledi.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала