12:30 10 Mayıs 2021
Canlı Yayın
    Rusya
    URL'yi kısaltın
    0 0 0
    Abone ol

    Rusya Dışişleri Bakanlığı, Rusya muhabirinin baskı altında olduğunu öne süren ABD'li Washington Post gazetesine tepki gösterdi.

    Rus Dışişleri, 6 Ağustos'ta Washington Post gazetesinde '(ABD Başkanı) Donald Trump döneminde Rusya'daki gazeteciler nasıl yaşıyor ve çalışıyor?' başlığıyla yayınlanan yazıya yanıt verdi.

    Yazıda Washington Post muhabiri Andrew Roth'un Rusya hükümet üyelerinden baskı gördükleri yönündeki sözlerine dikkat çeken bakanlık, "Roth, 2014 yılında Rusya-Ukrayna sınırında Sınır Güvenlik Servisi temsilcileri tarafından kontrol edildiklerini ve sınırı geçmeleriyle ilgili şüpheler bulunması nedeniyle akreditasyonlarının iptal edilebileceği konusunda uyarıldıklarını anımsatıyor. Ayrıca Rusya Savunma Bakanlığı çalışanıyla yaptığı telefon görüşmesini aktaran Roth, Suriye'ye düzenlenecek basın turuna katılımının seyahatle ilgili planlanan yayının nasıl olacağına endekslendiğini belirtti" ifadelerine yer verdi.

    Bu çerçevede Roth'un, baskı yaptığını iddia ettiği Rus yetkililerin adlarına ve unvanlarına yer vermediğine dikkat çeken bakanlık, söz konusu 'kanıtların' uydurma olduğunu vurguladı.

    Rus Dışişleri, bu tür uydurma suçlamaları Washington Post yönetiminin vicdanına bıraktıklarını belirtti.

    Etiketler:
    Washington Post, Rusya Dışişleri Bakanlığı, Andrew Roth
    Topluluk kurallarıTartışma
    Sputnik hesabınızla yorum yapınFacebook hesabınızla yorum yapın