15:50 21 Mayıs 2018
Ankara+ 24°C
İstanbul+ 23°C
Canlı Yayın
    Moskova'daki anti doping laboratuvarı

    RUSADA'dan Times'ın suçlamalarına yalanlama

    © Sputnik / Grigoriy Sisoev
    Spor
    URL'yi kısaltın
    0 00

    Rusya Dopingle Mücadele Kurumu (RUSADA), İngiliz Times gazetesinin iki Rus yüzücünün pozitif çıkan doping test sonuçlarının gizlendiği iddialarını yalanladı.

    İngiliz Times gazetesi, Rusya'da yüzücülük dalında doping kullanımının sistematik hale geldiği ve iki Rus yüzücünün pozitif çıkan test sonucunu gizlediğini iddia etmişti.

    RUSADA'nın internet sitesinden yapılan açıklamada, "Times gazetesinin kurumumuzun iki Rus yüzücünün pozitif test sonuçlarını gizlediği yönündeki suçlamaları reddediyoruz. Test sonuçları Dünya Dopingle Mücadele Kurumu'nun (WADA) onayladığı laboratuvarların sistemlerinde kayıtlı durumdadır. Sözkonusu sonuçlara WADA ve Uluslararası Yüzücülük Federasyonu erişim sağlayabiliyor" ifadelerine yer verildi.

    İlgili konular:

    Şarapova: Beş kez uyarıldığım doğru değil
    Rusya Atletizm Federasyonu: Yeni doping belgeselini inceleyeceğiz
    'İngiltere'nin doping kontrol sistemi Rusya'nınkinden daha kötü'
    ‘Şarapova vakası, Rus sporuna gölge düşürmemeli'
    Etiketler:
    Dünya Dopingle Mücadele Kurumu (WADA), Times gazetesi, Rusya Dopingle Mücadele Kurumu (RUSADA), İngiltere, Rusya
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın