22:01 17 Ocak 2020
Canlı Yayın
    Spor
    URL'yi kısaltın
    0 0 0
    Abone ol

    Daily Telegraph gazetesi, eski teknik direktör Redknapp'ın bahis oynayan futbolcuları gördüğünü ancak rapor etmediğini öne sürdü.

    İngiliz futbolunda rüşvet pazarlığı yaptığıyla ilgili görüntülerin ortaya çıkmasının ardından istifa eden milli takım teknik direktörü Sam Allardyce'la başlayan skandal, eski teknik direktör Harry Redknapp'a ait yeni görüntülerle devam ediyor.

    Daily Telegraph gazetesi, kendilerini Uzak Doğulu iş adamları olarak tanıtan muhabirleriyle ortaya çıkardığı rüşvet skandalında, en son olarak Premier Lig'in eski teknik direktörlerinden 69 yaşındaki Redknapp'ın görüntüsünü yayınladı. Gazetenin haberinde, Redknapp'ın bazı futbolcuları maçın devre arasında bahis yaparken gördüğünü ancak onları federasyona şikayet etmediği belirtildi.

    Videonun ortaya çıkmasının ardından açıklama yapan Redknapp, futbolcuların bahisleri rakip takımlara karşı değil, kendi maçlarında yaptığını kaydetti. Gazete ise, bahis yaptığını iddia ettiği futbolcuların adlarını açıklamadı.

    Son olarak Ürdün Milli Takımı'nı çalıştıran Redknapp, İngiltere'de Bournemouth, West Ham United, Southampton, Portsmouth, Tottenham Hotspur, Queens Park Rangers takımlarının başında bulunmuştu.

    Roy Hodgson'ın istifa etmesi üzerine temmuz ayında İngiltere Premier Lig ekiplerinden Sunderland'deki görevini bırakan ve yıllık 3 milyon sterlin maaşla milli takım teknik direktörlüğüne getirilen 61 yaşındaki Allardyce, 400 bin sterlinlik pazarlık görüntülerinin ortaya çıkmasının ardından istifa etmek zorunda kalmıştı.

    Etiketler:
    Sam Allardyce, Harry Redknapp, İngiltere
    Topluluk kurallarıTartışma
    Facebook hesabınızla yorum yapınSputnik hesabınızla yorum yapın